قصتي مع سحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل - الجزء السادس
قالي يلة قوم اغسل وشك كدة وفوق والبس وانزل علشان هنمشي كمان ساعة قومت غسلت وشي ولبست وعملت كوباية شاي واخدت شنطتي اللي فيها متعلقاتي ونزلت رنيت جرس باب شقة احمد اللي فتحلي احمد قالي اتفضل جوا علي ما مراتة سحر تخلص لبسها دخلت وسألتة.
احنا هنركب اتوبيس الشركة منين قالي اننا مش هنروح بأتوبيس الشركة واننا هنروح بعربيتة وهنقابلهم هناك بعد تلت ساعة سحر خرجت وكانت لابسة طقم خروج اووووووف علي جمالها فيه كانت ملاك في الطقم ده .
ونزلنا وركبنا العربية بتاعة احمد ومشينا احمد شغل الكاسيت وكنا واخدين معانا اكل وعصائر لتسليتنا في الطريق وكنا بنهزر ونضحك وبعد مرور ثلاث ساعات من السفر وصلنا الشاليهات بتاعة الشركة وقابلنا هناك المسؤل علي الرحلة اللي بدورة وصلنا للمكان اللي هنسكن فيه ال الاربع الايام بتوع الرحلة وكانت ومن حسن حظي كان ليا غرفة خاصة بيا مجاورة لغرفة احمد وسحر.
كلة دخل الغرفة بتاعتة وحطينا امتعتنا ولابسنا لابس البحر وخرجنا علي الشاطئ قابلت احمد وسحر هناك الجزء الثالث اللي كنت متشوق اني اشوفها ؛؛ لقيتها لابسة حاجة حلوة وقاعدين علي كراسي وقدامهم طرابيزة خارج منها شمسية علشان الشمس روحت قعدت معاهم وسألتهم ايه يا جماعة مش هتنزلوا البحر ولا ايه احمد.
ياعم نرتاح شوية وبعد كدة ننزل البحر هيمشي يعني انا :: لا مش هيمشي نستني يعني ورانا حاجة سحر طلعت شنطة فيها اكل وتورمس شاي وسألتنا حد جعان احمد قالها اعمليلي سندوتش وانا قولتلها انا عايز كوباية شاي مش هاكل دلوقت.
وكل شوية عيني تروح عليها وكان اصلا لبسها خفيف جدا وشفاف قعدنا بتاع ساعة كدة وبعدين احمد قال انا هنزل المية وسأل سحر هتنزلي معايا ولا لا اللي قامت وقالت اه طبعآ هنزل وراحت المية.
وقلي مش هتنزل البحر معانا ولا ايه ؟ انا قولت له انا هنزل بس شوية كدة روحوا انتوا انا هولع سيجارة. وبعدين هحصلكم
وقولت في عقلي دي لو مراتي استحالة اخليها تنزل كدة او اخلي حد يشوف لحمها اللي باين كلة برغم ان الشاطئ كان مليان بنات وستات ونسبة كبيرة جدا لابسين مايوهات لقيت احمد جوزها بيشوري من البحر وعايزني اجبلة كورة من شنطة جنب الطرابيزة ده اللي فهمتة من اشارة ايدو فتحت الشنطة لقيت فعلا كورة بلاستك اخدتها وروحتلهم ونزلت البحر معاهم.
وفضلنا نلعب في المياة ونحدف الكورة لبعض وكانت سحر هي اللي في النص وكنا كل ما نحس بتعب نخرج نستريح علي الشط ونرجع ننزل المية تاني فضلنا علي كدة طول اليوم لغاية ما خلاص تعبنا ومبقناش قادرين نعمل اي مجهود تاني خرجت من المياه علي الشط وماصدقت روحت فارد جسمي علي الرملة جنب الطرابيزة والشنط بتاعتنا وبعد شوية لقيت سحر قعدت علي الكرسي اللي ورايا علي طول وقالت ياااااه انا بجد تعبت ومش قادرة خلاص المية هلكتني انا .. يتبع.
جاري كتابه الفصل الجديد من الروايه حصريه اترك تعليق ليصلك البارت فور نزوله او حاول زيارتنا الليله
ممكن جزء 7من فظلكم قصة مشوقة 😍
ردحذفقصه واقعيه نتيجه تساهل الاصدقاء مع اصدقائهم وسماح لهم بل التعرف على زوجاتن والمشاركتهم الحديث والسهر معهن
حذفتم
ردحذفتم
ردحذفتم
ردحذفتم
ردحذفشكرا لك على هذه القصة
ردحذفقصة روعة
ردحذفوين التكملة
ردحذفتم
ردحذفايمت التكملة
ردحذفقصة جميلة
ردحذف؛
ردحذفننتظر الجديد شكرا لك
حذفرر
ردحذفتم
ردحذفتم تم تم
ردحذفقصه مشوقه
ردحذفتم
ردحذفالجزء السابع
ردحذفممكن جزء من فضلكن
ردحذفماحرم الله شيء الا لحكمة الاختلاط اصلا حرام وهو سبب المصائب
ردحذفاتقوا الله
ردحذفتم
ردحذفشكرلك اين الجزء الاخير
ردحذفقصة رائعة اكمل من فضلك
ردحذفقصة جميلة
ردحذفشكراعلى هذه القصص الجميلة بدنا نهاية هذه القصص
ردحذفقصة الاثارة الجنسية
حذفالتتمة
ردحذفبلييز كملو
ردحذفتمم
ردحذفكمل القصة
ردحذفروعه
ردحذفلااله الله محمد رسول الله
ردحذفجميلة
ردحذفبالانتظار
ردحذفمنتظرين النهايه
ردحذفيا سلام والله قصه ودرس مجاني
ردحذفالجزء السابع ايمت بينزل
ردحذفانتظر الجزء التالي بشوق
ردحذف